sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Kesä.

Heipähei

Nyt on kesä. Annan sen olla tekosyynä postailemattomuuteeni. 
Toisaalta oikea syy on se, että mun on ollut lähes mahdotonta päästä koneelle. Thank god, nyt näin mun protujuhlien päätteeksi, kirjoitan tätä tekstiä uudella tietokoneellani, MacBook Prolla. Oon siis tarvinnut konetta tosi tosi pitkään koulujuttuja ja ylipäätään elämää varten. Nyt mulla on tää, enkä vois olla kiitollisempi. 

Protu-leiri oli ehkä mun elämäni yks parhaimmista viikoista. Kiitos siitä kuuluu meidän mahtaville tiimiläisille, parhaille kokeille sekä upeille leiriläisille. Kaikilla oli tosi hyviä mielipiteitä, me juteltiin tärkeistä asioista sekä pidettiin kivaa. Sisäpiirin läppää kehittyi myös ton viikon aikana, ja nykyään mun on vaikeeta olla puhumatta niistä "ei protulaisten" kanssa. Meillä oli someton päivä, seksuaalisuuspäivä sekä muita mahtavia päiviä ylipäätään.

Huomaan, että kesän ensimmäinen kuukausi on mennyt tosi nopeesti. Mulla on enää noin puoltoista kuukautta aikaa, mutta se ei periaatteessa mua haittaa. Otan iisisti ja nautiskelen niin kauan kun kerkeen.

xoxo, Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti