torstai 2. heinäkuuta 2015

Hold me darlin'

Heipä hei.

Olen kesän suutelema. Minut on ottanut syleilyynsä raikas tuuli ja rusketusrajat. Tuoreet mansikat pitävät minulle seuraa riippumatossani ja päähäni pinttyneet aurinkolasit korostavat kasvojani. 


Tänään, 2.7., suuntasin perhetuttujen kanssa Suomenlinnaan. Lämpömittari noin kahdessakymmenessäkolmessa celsiuksessa, suorassa auringossa, oli oikeastaan ihan mukava tallata.


Mustikkamunkki ja Jaffa piristivät mun päivää huomattavasti, ottaen huomioon, että mun vesi oli tossa vaiheessa jo todella lämmintä. Kyseiset herkut taidettiin nauttia cafe Piperissa. 


Me kierrettiin melkein koko saari, rennosti kävellen, enkä ole pitkään aikaan nähnyt niin kauniita maisemia. Aurinko heijastui vedestä ja kasveja jokapuolella. Mä jopa (näiden parin kuvan ottoa lukuunottamatta) unohdin kännykän laukkuun, mikä tuntui aika vapauttavalta ja kivalta. Toki mun jalat oli tämän reissun jälkeen ihan rikki, mutta se oli todellakin sen arvoista.

xoxo, Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti