lauantai 4. heinäkuuta 2015

We could be heroes.

Sun sankari?
-Äiti. Ja isä. 

Miksi?
-Äiti pitää musta huolta sekä hyvinä että huonoina aikoina. Tälläkin hetkellä oon kipeenä ja se huolehtii, että mulla on mahdollisimman hyvä olla. Kyl mulla ja äitilläkin on tosi paljon riitoja, mutta me päästään niistä yli. Äiti on jaksanut kestää mua jo tosi monta vuotta ja mä oon siitä kiitollinen. Äiti auttaa mua jos apua tarviin ja äidille voi avautuu asioista.
Isä sen takia koska oon aikalailla isän tyttö. Isä tuo mulle turvaa ja tukee tärkeissä asioissa. Isä uskoo muhun ja tietää mihin mä kykenen. Yritän aina saada isän ylpeeks, koska se ei aina näytä tunteitaan isosti. Isä myös muistaa muistuttaa, että aina ei tarvii olla prinsessa, vaikka oonkin aina sen pikkutyttö. 





Arvostakaa vanhempianne.

xoxo, Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti