torstai 14. tammikuuta 2016

rakkaalle.

sun käsi saatto vahingossa tunkeutua mun paidan alle mut se ei onneks haitannut mua. sun kosketus tuntu hyvältä. turvallinen olo kiipes mun selkään kun sun kädet kääriyty mun ympärille. ehkä mäkin taisin jossain kohtaa pudota korkeelta ja kovaa mut otit mut vastaan peitto sylissä. vaik sitähän se kokoajan oli. hihitettiin tyhmille ilmeille ja puhuttiin paskaa muista mun sängyssä iltamyöhään saakka. nukahit aina käsi mun pyllyllä ja säpsähdit hereille ku pussasin sun nenää. oudoksuen mut innoissaan mä päivä päivältä tajusin paremmin kuinka paljon välitit musta ja toivoin et tiesit kuinka paljon säkin merkitsit mulle. muistan miten naurettiin ku sä saatoit mua kotiin ja käveltiin puolen tunnin matka melkeen kahdessa tunnissa. tarrasin sun kädestä kiinni ja päätin et pistäisin sodan pystyyn jos mun pitäis päästää irti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti