sunnuntai 20. marraskuuta 2016

ja silloin mä tajusin.

ja silloin mä tajusin,
että asia joka mua eniten muistuttaa kodista, ja susta, on tupakanhajuiset rappukäytävät helsingin laitamilla. on nimittäin varmaa, että jos sulkisin silmäni B-rapun kolmannessa kerroksessa, mä olisin satavarmasti sun kanssa mun sängyssä.
vaikka eihän se aina sitäkään ollut, että makasin pää sun rinnalla sun sydämentykytystä kuunnellen. ehkä jopa liian usein istuin sun päällä hajareisin aamun pikkutunneilla.
ja vitut mitään 'liian usein'. just niin usein kun oli tarve. ja halu. ja muuta vastaavaa.
'liian usein' sanotaan vaan jos eksyy hämeentien varrella kolme kertaa saman päivän aikana.
lopputuloksena kuitenkin se, että mua ei haittaisi eksyä hämeentiellä, jos olisin vaan sun kanssa. aamun pikkutunneilla haluaisin eniten vaan pussailla sun kanssa B-rapun kolmannessa kerroksessa, enkä koskaan, ikinä, milloinkaan, vaihtaisi sitä mihinkään muuhun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti